1. Σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚA να μας δηλώσετε το προσωπικό σας email, προκειμένου να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, αν κριθεί σκόπιμο. Επισημαίνουμε ότι δεν είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση του πεδίου για το email, λόγω Γενικού Κανονισμού Προσωπικών Δεδομένων (Γ.Κ.Π.Δ./GDPR):
* Παρακαλώ επιλέξτε αν επιθυμείτε να δηλώσετε το email σας
2.* Ποιά ημερομηνία επισκεφθήκατε το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών;
3.* Ποιά ώρα (ωριαίο διάστημα) της ημέρας ήταν;
07:00-15:0015:00-23:0023:00-07:00
4.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Υποδοχή και την Διαμονή σας, όσον αφορά τη(ν)...
a) Συμπεριφορά προσωπικού γραμματείας Επειγόντων;
b) Παροχή πληροφοριών (που να πάτε, τι να κάνετε);
c) Ύπαρξη πινακίδων για τη διευκόλυνση προσανατολισμού;
d) Καθαριότητα χώρων υποδοχής και αναμονής;
e) Λειτουργικότητα χώρων;
f) Ύπαρξη ελεύθερων καθισμάτων την ώρα της αναμονής;
g) Καθαριότητα βοηθητικών χώρων (τουαλέτες, σκάλες);
5.* Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα προσέλευσης στο Τμήμα Επειγόντων έως και την εξέτασή σας στο Ιατρείο Διαλογής (TRIAGE);
6.* Πόσος χρόνος παραμονής μεσολάβησε από την ώρα προσέλευσης στο ΤΕΠ έως την έξοδό σας;
7.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Υποδοχή και την Διαμονή σας, όσον αφορά τη(ν)...
a) Ποιότητα ιατρικής φροντίδας (εμπειρία, ικανότητα ιατρών);
b) Συμπεριφορά ιατρών (ευγένεια, σεβασμός);
c) Πλήρη και κατανοητή ενημέρωση από τους ιατρούς σχετικά με την πορεία της ασθένειας και θεραπείας σας;
8.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τη Νοσηλευτική Φροντίδα που λάβατε, όσον αφορά τη(ν)...
a) Ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας (εμπειρία, ικανότητα νοσηλευτών);
b) Συμπεριφορά νοσηλευτικού προσωπικού;
9.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από την Διαχείριση του πόνου, όσον αφορά...
a) τη Συμπεριφορά Ιατρικού προσωπικού στην αρχική αντιμετώπιση;
b) αν Σας ενημέρωσαν για την κατηγορία του παυσίπονου;
c) αν Σας ρώτησαν αν βελτιώθηκε η ενόχλησή σας;
d) τη Συμπεριφορά νοσηλευτικού προσωπικού στη διαχείρισή σας;
10.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τις Διοικητικές Υπηρεσίες, όσον αφορά τη(ν)...
a) Συμπεριφορά (ευγένεια, ενημέρωση, σεβασμός);
b) Ταχύτητα εξυπηρέτησης;
11.* Υποβληθήκατε σε κάποια εξέταση;
12.* Επιλέξτε ποια ήταν αυτή (ΑΝ ΥΠΟΒΛΗΘΗΚΑΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΧΡΟΝΟΒΟΡΑ);
13.* Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα που σας ενημέρωσε ο ιατρός για την ανάγκη υποβολής σας στην εξέταση, έως και την μεταφορά σας στο εργαστήριο για την εξέταση;
14.* Πόσος χρόνος αναμονής μεσολάβησε από την ώρα άφιξής σας στο εργαστήριο έως και την πραγματοποίηση της εξέτασης;
15.* Πόσο Ικανοποιημένος/η είστε από τη συμπεριφορά του προσωπικού του Εργαστηρίου όπου υποβληθήκατε σε εξέταση;
16.* Εάν νοσηλευτήκατε στο Θάλαμο Βραχείας Νοσηλείας ΤΕΠ, πόσο ικανοποιημένος/η είστε από την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του τμήματος; (νοσηλευτική-ιατρική φροντίδα, συμπεριφορά, ταχύτητα εξυπηρέτησης);
17.* Με ποιο μέσο αποχωρήσατε από το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών;
18.* (ΕΚΑΒ) Ποιός ήταν ο χρόνος αναμονής σας μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο να σας παραλάβει;
19.* Θα επιλέγατε να ξανάρθετε για να λάβετε υπηρεσίες από το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών
20.* Με ποιον βαθμό θα αξιολογούσατε τη συνολική σας εμπειρία στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών [όπου 0 ο χειρότερος βαθμός και 10 ο καλύτερος];
21.* Επιθυμείτε να επιβραβεύσουμε κάποιο άτομο από το προσωπικό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών ή της Βραχείας Νοσηλείας;
22. Σημειώστε το προσωπικό που επιθυμείτε να επιβραβεύσουμε:
23. Αναφέρατε (αν έχετε) τυχόν ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ & ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ σας:
24. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε το ΦΥΛΟ σας:
25. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε την ΗΛΙΚΙΑ σας (σε έτη):
26.* Ποιός Συμπληρώνει το Ερωτηματολόγιο;
27. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε το Επίπεδο Εκπαίδευσής σας:
28. Αν το επιθυμείτε, ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ, επιλέξτε την Υπηκοότητά σας:
29.* Δηλώστε τον Ασφαλιστικό σας Φορέα: